Butelki z kolekcji Selective Line skierowane są dla segmentu marek ekskluzywnych zajmujących
się produkcją: napojów wysokoprocentowych, bezalkoholowych, win oraz olejów. Wyprodukowane
w hutach Albii Cognac (Francja) butelki z wysokiej jakości szkła posiadają szeroką gamę wzorów i kolorów.
Najważniejszym punktem DNA marki Verallia jest personalizacja:
- W odniesieniu do SZKŁA: jego zawartości, grawerunku, dna butelki
oraz efektów specjalnych takich jak właściwości fluorescencyjne.
- W odniesieniu do DEKORACJI: Selective Line prezentuje każdego roku unikatowe
projekty podkreślające innowacyjność oraz nawiązuje do obowiązujących trendów.
KATALOG PRODUKTÓW SELECIVE LINE
Stylebook 2020 został wydany wspólnie przez Agencję Carlin i zespół marketingowy Selective Line. Tak jak do tej pory, tak i tym razem książka przedstawia prognozę trendów dekoracyjnych na aktualny rok.
Stylebook 2020 został wzbogacony o nowatorskie techniki dekoracji, a także nowe, niekonwecjonalne kształty butelek. Wszystko po to, aby zainspirować naszych Klientów i Agencje Projektowe do przyszłego rozwoju zgodnie z panującymi trendami.
To abyście zawsze znajdowali się w czołówce w dziedzinie innowacyjności opakowań, jest dla nas najważniejsze!
Rok 2020 to rok należący do dwóch wiodących trendów: Divagation i Incandescence.
Zachęcamy do sprawdzenia poniższego linku:
https://www.youtube.com/watch?v=77J840ClZ7g&feature=youtu.be
Selective Line, międzynarodowa marka premium Veralli, we współpracy z Agencją Carlin, również w roku 2019 wydała kolejną edycję Stylebook’a, książka ta prezentuje trendy w projektowaniu na 2019 rok.
Wierzymy, że propozycje innowacyjnych kształtów butelek i dekoracji, które wyłaniają się z tego Stylebooka pozwolą naszym Klientom i Agencjom Projektowym zaczerpnąć nutę inspiracji i tym samym uzyskają oni kreatywną stymulację do dalszego rozwoju swoich pomysłów. To wszystko sprawi, że będą oni liderami w dziedzinie innowacyjności opakowań.
W tym roku stawiamy na 3 główne kierunki, są to: Urbanities, Ultimate, Joyful.
Zachęcamy do sprawdzenia poniższego linku:
https://www.youtube.com/watch?v=f8ERCXOWyho&feature=youtu.be
Selective Line, międzynarodowa marka premium Veralii, wydała katalog z trendami, które będą obecne w 2018 roku. Wydawnictwo zostało opracowane przez agencję Carlin we współpracy
z zespołem marketingowym Selective Line, można w nim zobaczyć tendencje, trendy w designie, kształty i innowacyjne dekoracje nowych butelek, które będą prezentowane
klientom i agencjom marketingowym na całym świecie. W tym roku można wyróżnić trzy wiodące trendy: Arty Zen, Exploration 2.0 i Carpe Diem. Nowe kształty butelek zainspirowały
także Verallia Polska do stworzenia niepowtarzalnych dekoracji na szkle.